januari 9, 2010

  Äntligen är värmen tillbaks! Men den ska inte vara så långvarig. Enligt alla väderleksrapporter (de stämmer ju aldrig men ändå) ska det bli superkallt nu. Faktiskt minusgrader inatt! De

Read More
januari 9, 2010

Kylan till trots så gick vi ner till stranden på kvällen efter Everglades. Kylslaget. Härliga bilder dock. See them! Kan barn bada i evigheter? Vi slet upp dem från havet. Att ramla måste vara

Read More
januari 8, 2010

Sist lovade jag mig själv att hit kommer jag aldrig att åka igen, men inte visste jag att jag exakt ett år senare skulle bo här och ha familjen på besök. Och ja Everglades är väl ett sådan

Read More
januari 4, 2010

Det blev sent. IGEN. OMG (oh my God) vad jag är sliten idag. ALDRIG mer alkohol. MEN det är så svårt att gå hem när man träffar så roliga, spännande och trevliga människor. Jag mötte upp

Read More
januari 2, 2010

Åh jag känner det på mig! 2010 kommer blir ett helt underbart år! Allt kommer hända. ALLA kommer vara där. Så kul! Jag njuter! 2010 kommer bli helt fantastiskt. Det började med en skön och l

Read More
januari 1, 2010

Och så var nyårsafton avklarat. Är det inte lite så det känns? Varför ska man hypa  (skrivs hajpa på svenska men det är så fult) denna kväll så nåt in i bängen? Jag förstår det inte.

Read More
december 31, 2009

Gott nytt år alla ni därute från ett varmt och härligt Miami! Idag är det mycket Royal Ladies Club också. Nämligen Cias 30-års dag! STORT grattis stumpan! Och så är det fröken J:s 1-år

Read More
december 31, 2009

Jag älskar rött. Konstaterade dock att min röda favoritskor glappar. Kan ens fötter krympa? Kunde knappt gå i dem ikväll. Måste åtgärdas. Hade min favoritjacka på mig ikväll. Rött är

Read More
december 28, 2009

Igår började vi dan på IHOP (International House of Pancakes). En stor restaurangkedja i USA. De serverar klassiska american pancakes. Ni vet såna där tjocka...förmodligen väldigt onyttiga. M

Read More
december 27, 2009

Sol, sol, sol we love u. Vad härligt det är när det är varmt. Man får sån glädje per automatik. Solen värmer. Vi låg på beachen nästan hela dan igår. Så skönt! Åt Cias goda sallad nä

Read More

Latest posts

Latest comments

Archives

Categories