Gårdagen var hektisk! Vaknade tidigt på hotellet och ja ni vet utan GPS och den historien... Men iväg kom vi! Hann till och med spela golf 9 hål. Samuel slår ju längre än Tiger och jag korta
Read MoreGalet tempo, galen dag. Vi har varit på utflykt. Lämnade ett otroligt soligt Miami cirka 3 timmar senare än tänkt. Heja Enterprise och bilfirman. Efter att ha provat 11 gps så gav vi up
Read MoreLigger och äter fruktsallad efter en härligt galen kväll. Samuel har bjudit mig på en brakmiddag på Delano. Delano - mitt favoritställe med "The Blue Door" som restaurang. Åt anka med äpple
Read MoreIdag har jag sett gospel live! Vilken känsla! En jättekör på scen och fantastiska körledare. Jag tror jag såg två vita i den stora kören. Ja, i publiken så var jag en av högst tio. Kände
Read MoreJag har inte så mycket att säga idag. Status är lycka. Det är liksom en lätt känsla. Inte en enkel, men en lätt. Den är samtidigt otroligt stor. Den känns väldigt lätt att bära. Den fy
Read MoreVilken underbar dag! Jag har haft ett leende på läpparna hela dagen. Vaknade utan alarm. Underbart skönt. Rätt sent, men vad gör det? Har varit mulet större delen av dan, så jag bestämde mi
Read MoreRiktigt trött ikväll! Sprang en lång runda. Ja, egentligen inte särskilt mycket längre än vanligt men i betydligt snabbare tempo. Men enligt min iPod så har jag bara sprungit 0,44 km...på 50
Read MoreMina underbara vänner i Stockholm. RLC. Love u all. Tänker på er alla!
Read MoreVilken dag är det? Jag måste verkligen tänka efter. Dagarna spelar liksom ingen roll här. Dagarna eller datumen. Who cares. MEN jag kollar ändå för att ha lite koll och inser att imorrn är d
Read MoreKära läsare. Hehe skojar bara lite. Vilken fantastisk humor jag har. Inte alla som förstår den ibland bara, men jag skrattar dock. Sitter på Clevelander efter en skön och lugn dag. Käkar värld
Read More
Lämna ett svar