Julafton firades i sol och värme på Fontainebleau hotell. Blir nog mitt nya favoritställe. I alla fall när det gäller poolhak. Jäkligt härligt ställe. Tomten bjöd på sol denna dag vilket
Read MoreJulafton med klarblå himmel och sol firas med Cia och Gabriel på Fontainbleau. Ett otroligt fint hotell. Blir lite lyx och stormys där idag. Det är ju julafton. Kalle Anka går i skrivande stund
Read MoreIkväll har vi julstökat! Sååå himla mysigt. Vi bjöd hem Roger till Gabriel och ville bjuda honom på en svensk rätt. Hmm köttbullar, stuvade makaroner och ketchup? Ja, varför inte. Vi hörs!
Read MoreIgår blåste det väldigt mycket. Ja, verkligen mycket. Var är det fina vädret? Solen sken dock och istället för beachen blev det Catalinas fina ”solbäddsbås” med lite mer lä. Vi låg och
Read MoreDet regnade igår igen. Väldigt mycket. Vi bestämde oss för att besöka "Crunch" på Washington Avenue. Ett av alla gymmen här på SoBe. Luftade Fröken Hoj i regnvädret. Och hjälp vad det reg
Read MoreIgår var vi på Sawgrass Mills heeeela dagen. Wow! Det är sååå kul där. Man kan bli lätt snurrig där eller lätt förvirrad som Cia skulle uttryckt det. Vi åkte med en shuttle buss på morg
Read MoreNu är det kväll och jag och Cia ska precis iväg på ett ”Christmas Party”, som snyggingen Marcelo bjöd in till. Visst är han snygg? Se bild. Blir lite julstämning ikväll förmodligen. Su
Read MoreÄnnu en lugn dag avklarad. Idag har vi fått rejält med färg. Är sola det bästa jag vet??? Kan göra det i evigheter. Cia står för maten idag. Hon bjöd på en superduper god fruktsallad mitt
Read MoreVädret är bra! Man klagar inte. Känner mig snart mer hemma i Gospelsammanhang eller på Bahamas. Är rätt brun. Cia har fått lov att börja använda en lägre faktor imorgon. Syns inte in så m
Read MoreIgår var vi på paradisön Bahamas. Paradis och paradis. Hmm jag vet inte. Det närmsta paradis jag har varit är en strand utanför KL i Malaysia. Jag och Sara Rohdin en pingisvän (ej pingstvän
Read More
Lämna ett svar