februari 6, 2010

Min årskrönika 2009 Sist jag skrev en årskrönika var exakt ett år sedan. Nästan. Diffar på några veckor. Då satt jag på ett plan på väg till Miami med underbara Sonja. Den gången blev mi

Read More
februari 2, 2010

  Wow det börjar närma sig. Europa. Sverige. Vilken skillnad. Jag älskar nog USA. Kommer nog alltid göra det. Det är sån puls här på något sätt. Här händer så mycket. Undrar vad jag har

Read More
februari 1, 2010

Det finns en anledning till varför det är strängt förbjudet att fota därinne. Också varför det är så dyrt (säger jag som är van att träna fritt). David Barton är vida känt. www.davidbart

Read More
februari 1, 2010

Ikväll vankades det "Grammy Awards"! Så kul! Det är så himla många olika galor såhär i början på året. Alla (i stort sett) går givetvis i LA och jag undrar om det är där man ska vara is

Read More
januari 30, 2010

Nu är det exakt en vecka kvar, sen måste jag lämna USA. Ja, ni vet visum och sånt. Shit, hur ska det gå? Hur ska jag hinna med allt? Det är verkligen tusen grejer som ska hinnas med innan jag

Read More
januari 29, 2010

Intervjun publicerad i senaste numret av QX. Läs den du också!  – Jag har aldrig förändrats. Jag är bara en kvinna kär i en annan kvinna. Så sa ”Sex and the City”-stjärnan Cynthia Nix

Read More
januari 28, 2010

I am. Annika Sörenstam, you rock on!

Read More
januari 26, 2010

Jag ska göra ett litet experiment med mig själv. Eller faktum är att jag faktiskt ser det som lite semester också. Jag lever med min dator. Jag älskar den nu and forever. MEN jag är så otroli

Read More
januari 25, 2010

  Tidigare i veckan var jag och Gabriel och såg Mariah Carey, även det i Hollywood en Miamiförort. Jag hade hoppats på en exklusiv intervju med fröken men så blev inte fallet. Grrrr! Hur som h

Read More

Latest posts

Latest comments

Archives

Categories