mars 3, 2010

Helsingborg är verkligen en underbar stad. Där bodde jag i 6 års tid och eftersom jag flyttade dit redan som 15-åring upplevde jag många händelserika år där. Mina 3 bästa vänner i kära pi

Read More
mars 2, 2010

Hej alla underbara! Igår hade jag rekord på min blogg. Gud vad roligt! En massa läsare... Tack för att ni läser. Det betyder väldigt mycket. Kommentera gärna mer! Igår var en busy dag. Morg

Read More
mars 1, 2010

Älskade Ebba, min fantastiska systers dotter, säger att det är "någon" som har ritat på hennes vägg precis vid sängen... Men det är absolut inte hon, enligt henne själv. Det måste ha vari

Read More
februari 28, 2010

Det är underbart mycket härligt jag får vara med om varje dag. Min kalender är fullklottrad (digitalt). Igår kväll träffade jag en tuff gammal forward från min korta sejour i damlaget i Berg

Read More
februari 28, 2010

Ja, med tanke på Södervandringen igår så var jag tvungen att kompensera med lite besök i min "gamla" stadsdel Vasastan. Jag älskar de hoodsen och känner mig väldigt hemma där. Detta trots a

Read More
februari 27, 2010

Alltså Södermalm i Stockholm är ju fantastisk fint – egentligen. Ja, man kanske inte tror det eller så gör man just det – om man har bott här hela sitt liv. Min underbara granne, på Moseb

Read More
februari 26, 2010

Jag inser att Stockholm är förenat med betydligt högre puls än den i Miami. Att ligga i bikkini vid poolen känns som ett minne blott. Men snart. Det lutar verkligen åt att jag åker om knappt

Read More
februari 26, 2010

Det var med otrolig glädje vi sjöng igår på Haiti galan. När man hör dessa historier från alla som har varit där - om mörket, ruinerna, svälten, sorgen, tragiken blir det väldigt hjärtgr

Read More
februari 23, 2010

Igår kväll grävde jag fram bilen och rattade den mot Lidingö. Fick hjälp av 5 starka grabbar som både skottade och puttade ut bilen ur snödrivorna. I miss my jeep! Men vilka gentlemän! Iblan

Read More

Latest posts

Latest comments

Archives

Categories