februari 21, 2010

Med risk för att bli tjatig och för att ALLA pratar om det, men - SNÖ! Det är överallt. Herregud i Stockholm är det nästan -15 och på vissa ställen är det 1 meter snö. Jag ska snart på m

Read More
februari 20, 2010

Vad är detta? Det är snö överallt! Förvisso väldigt mysigt - om man sitter inne eller är ute i backen och åker skidor typ MEN inte när man går ute i snöstorm i för lite kläder, försök

Read More
februari 19, 2010

Igår kväll hade vi kvartalstämma i vår läckra "damklubb" Royal Ladies Club. Vi är 17 medlemmar och förutom varje kvartal så träffas vi väldigt flitigt på olika tillställningar, events, f

Read More
februari 16, 2010

Jag skulle vilja veta hur många semlor man äter på fettisdagen? Så groteskt äckligt. Jag avskyr semlor. Mandelmassa och grädda. Urk. En semla, även kallad fastlagsbulle, fettisdagsbulle eller

Read More
februari 12, 2010

Sen jag landade på svensk mark så har jag inte kunnat göra min röst rättvisa. De flesta dagar har jag bara pipit fram olika läten och absolut inte kunnat prata överhuvudtaget. Väldigt tungt

Read More
februari 12, 2010

Jag älskar att vara hemma. Höra musiken på hög nivå. Min "Home" playlist. Love it. Se ljusen fladdra. Öppna spisen spraka. Titta ut över takåsarna. Livet är underbart. Mitt hem är underbar

Read More
februari 12, 2010

Sitter och läser "Brud och bröllop" - tidningen från Aftonbladet som är ute just nu. Blir stolt när jag läser om deras hetaste tips på bröllopslåtar. "Du är allt" med Sonja Aldén står al

Read More
februari 10, 2010

Du kan sjunga gospel! En av mina bästa vänner - Gabriel Forss är körledare för Sveriges största kör "Du kan sjunga gospel" Konceptet är riktigt läcker och alla kan vara med. Gospelmusiken

Read More
februari 9, 2010

Jag älskar mina vänner. Trots att flera finns utspridda runt om i världen så finns de allra flesta i Stockholm. Att få träffa dem dessa 4 veckor som jag är hemma är sån lyx. Och trots att j

Read More

Latest posts

Latest comments

Archives

Categories