Med risk för att bli tjatig och för att ALLA pratar om det, men - SNÖ! Det är överallt. Herregud i Stockholm är det nästan -15 och på vissa ställen är det 1 meter snö. Jag ska snart på m
Read MoreVad är detta? Det är snö överallt! Förvisso väldigt mysigt - om man sitter inne eller är ute i backen och åker skidor typ MEN inte när man går ute i snöstorm i för lite kläder, försök
Read MoreIgår kväll hade vi kvartalstämma i vår läckra "damklubb" Royal Ladies Club. Vi är 17 medlemmar och förutom varje kvartal så träffas vi väldigt flitigt på olika tillställningar, events, f
Read MoreJag skulle vilja veta hur många semlor man äter på fettisdagen? Så groteskt äckligt. Jag avskyr semlor. Mandelmassa och grädda. Urk. En semla, även kallad fastlagsbulle, fettisdagsbulle eller
Read MoreSen jag landade på svensk mark så har jag inte kunnat göra min röst rättvisa. De flesta dagar har jag bara pipit fram olika läten och absolut inte kunnat prata överhuvudtaget. Väldigt tungt
Read MoreJag älskar att vara hemma. Höra musiken på hög nivå. Min "Home" playlist. Love it. Se ljusen fladdra. Öppna spisen spraka. Titta ut över takåsarna. Livet är underbart. Mitt hem är underbar
Read MoreSitter och läser "Brud och bröllop" - tidningen från Aftonbladet som är ute just nu. Blir stolt när jag läser om deras hetaste tips på bröllopslåtar. "Du är allt" med Sonja Aldén står al
Read MoreDu kan sjunga gospel! En av mina bästa vänner - Gabriel Forss är körledare för Sveriges största kör "Du kan sjunga gospel" Konceptet är riktigt läcker och alla kan vara med. Gospelmusiken
Read MoreJag älskar mina vänner. Trots att flera finns utspridda runt om i världen så finns de allra flesta i Stockholm. Att få träffa dem dessa 4 veckor som jag är hemma är sån lyx. Och trots att j
Read More
Lämna ett svar