Ska intervjua Caroline Seger imorgon för Sportbladet. Ska bli riktigt kul! Carro och jag gick i skolan ihop i Helsingborg för många år sedan. Nu är hon Sveriges bästa fotbollsspelerska. Vann ju
Read MoreHar en underbar känsla idag. Så härligt. Älskar när vinden griper tag i mitt hår och jag går där på boardwalken och det känns som om jag är ett med hela världen. Jag älskar Miami. Så hä
Read MoreIgår läste jag nästan hela dagen. Så härligt. Älskar att försvinna bort i en bok. Boken var väldigt speciell och ännu ett B-M tips, "Flickan från ovan". Läs den! Man fick verkligen ett ann
Read MoreSpanade in tennistjejen och den före detta världsettan Ana Ivanovic från Serbien häromdagen. Hon blev dock utslagen av en polska i andra omgången... Ana har ett läckert spel som jag gillar. Jag
Read MoreBlir alltid lika glad när folk mms:ar mina artiklar till mig. Tack! Så här kan det se ut och så gjorde det i söndagens tidning i Aftonbladet. Fortsätt skicka, jag blir jätteglad då! Har ju ing
Read MoreJag vet inte riktigt var som har hänt med mig och mitt immunförsvar. Men jag har varit rätt förkyld hela veckan. Brukar faktiskt aldrig var sjuk. Men har dragits med några små förkylningar sist
Read MoreVar på bio i lördags kväll och såg "The Last Song" med barnidolen Miley Cyrus. Den var väldigt bra. Ja, om man är typ si så där 15 år. Min lillasyster skulle älska denna film. Du må
Read MoreJag har haft en otroligt skön helg med mycket fokus på vila och sol. Gud vad skönt. Igår eftermiddag åkte jag jet ski. Det är otroligt kul. Men man blir helt slut och en halvtimme räcker gott o
Read MoreHäromdagen på Key Biscane hörde jag ett fasligt prasslande i buskarna precis vid bilen. Läskigt. Det var en ja gud vet jag. Är inte bra på djur. Nån som vet? Jag hoppade snabbt in i bilen och v
Read MoreSällan som jag blir så imponerad. Stewart Cink sa att ingen på golftouren var som Tiger Woods och Annika Sörenstam. De spelade i en egen liga. Alla övriga kunde spela i den ligan ibland men inte
Read More
Lämna ett svar