Vädret i Miami är helt fantastiskt just nu. Jag har har aldrig sett så mycket folk på stranden som idag. Hjälp! Misstänker att det är en hel del påskfirare. Jag lapade sol några timmar idag
Read MoreRobin Söderling kom aldrig in i matchen och förlorade enkelt semifinalen i Sony Ericsson Open med 2-6, 2-6. Tomas Berdych som slog ut Federer tidigare i turneringen har gjort sin bästa tävling på
Read MoreVerdasco bjöd på fin underhållning igår men fick se sig besegrad av Tjecken Berdych - som möter Robin Söderling senare ikväll. Tidigare på dan möts Roddick och Nadal. Vilken match! Jag räkna
Read MoreIgår kväll sken månen så vackert över havet utanför mitt fönster. Så härligt. Gick ut på balkongen och tog några djupa andetag. Njöt. Älskar utsikten här. Och månen är väldigt vacker
Read MoreSöderling vidare till semifinal i Sony Ericsson Open i Miami efter 6-1, 6-4 i kvartsfinalen. Se slutbollarna här. Robin spelar semifinalen redan imorgon natt mot tjecken Berdych (Federer's överma
Read MoreRobin Söderling vann enkelt första set med 6-1 i kvartsfinalen Miami. Detta trots att han förlorade första game i egen serve. Söderling ser väldigt fokuserad och lugn ut. Han har tejpat sitt hö
Read MoreSitter just nu på Stadium Court på Sony Ericsson Open i Miami och kollar på semifinalen i damernas singelturnering. Venus Williams ser ut att enkelt gå vidare till final. Hon vann första set 6-3
Read MoreIkväll träffade jag en gammal motståndare på andra sidan pingisbordet... Caroline Holmqvist från Helsingborg. Eller helt ärligt Perstorp faktiskt. Ni vet där de gör den där ättikan. Och dä
Read MoreHar det okej just nu... Älskar att vara här. Saknar dock mina Miamigrabbar idag - Gabbe och Jonas. När kommer ni? Ja, jag vet jag borde måla tånaglarna. Some pedikyr please. Är det påsk hemma?
Read More
Lämna ett svar