april 3, 2010

Vädret i Miami är helt fantastiskt just nu. Jag har har aldrig sett så mycket folk på stranden som idag. Hjälp! Misstänker att det är en hel del påskfirare. Jag lapade sol några timmar idag

Read More
april 3, 2010

Robin Söderling kom aldrig in i matchen och förlorade enkelt semifinalen i Sony Ericsson Open med 2-6, 2-6. Tomas Berdych som slog ut Federer tidigare i turneringen har gjort sin bästa tävling på

Read More
april 2, 2010

Verdasco bjöd på fin underhållning igår men fick se sig besegrad av Tjecken Berdych - som möter Robin Söderling senare ikväll. Tidigare på dan möts Roddick och Nadal. Vilken match! Jag räkna

Read More
april 2, 2010

Igår kväll sken månen så vackert över havet utanför mitt fönster. Så härligt. Gick ut på balkongen och tog några djupa andetag. Njöt. Älskar utsikten här. Och månen är väldigt vacker

Read More
april 2, 2010

Söderling vidare till semifinal i Sony Ericsson Open i Miami efter 6-1, 6-4 i kvartsfinalen. Se slutbollarna här. Robin spelar semifinalen redan imorgon natt mot tjecken Berdych (Federer's överma

Read More
april 2, 2010

Robin Söderling vann enkelt första set med 6-1 i kvartsfinalen Miami. Detta trots att han förlorade första game i egen serve. Söderling ser väldigt fokuserad och lugn ut. Han har tejpat sitt hö

Read More
april 1, 2010

Sitter just nu på Stadium Court på Sony Ericsson Open i Miami och kollar på semifinalen i damernas singelturnering. Venus Williams ser ut att enkelt gå vidare till final. Hon vann första set 6-3

Read More
april 1, 2010

En av mina bästa vänner kallas för "Snäckan" till en dels förtret. Det är för att hon är en riktig pärla... Ibland busar vi så att alla vuxna blir arga. Men vi lyckas alltid komma undan med

Read More
april 1, 2010

Ikväll träffade jag en gammal motståndare på andra sidan pingisbordet... Caroline Holmqvist från Helsingborg. Eller helt ärligt Perstorp faktiskt. Ni vet där de gör den där ättikan. Och dä

Read More
mars 31, 2010

Har det okej just nu... Älskar att vara här. Saknar dock mina Miamigrabbar idag - Gabbe och Jonas. När kommer ni? Ja, jag vet jag borde måla tånaglarna. Some pedikyr please. Är det påsk hemma?

Read More

Latest posts

Latest comments

Archives

Categories