april 16, 2010

Jag gick förbi Abercrombie & Fitch på 5th avenue i New York i helgen. Flaggskeppsbutiken. Det var en helt otrolig kö utanför. Förstår ni!? Otroligt. Skulle ta 45 minuter att ens komma in.

Read More
april 15, 2010

Som sagt, jag drack cosmopolitans mitt på dagen i söndags under "Sex and the city" turen. Var lite kul för i baren satt en gubbe med ett plåster på kinden. Inget litet plåster heller... Ser ni?

Read More
april 15, 2010

Jag älskar New York - style. Det här är New York för mig. Visst är bilderna underbara? Lisas och mitt office ska vara New York style men kanske lite mer sofistikerat? I stort sett alla bilder som

Read More
april 14, 2010

Jag träffade ju Susan Sarandon i New York i helgen. Hon hade utmanat mig pingis, som är hennes stora passion. Jag hade rotat fram mitt gamla hederliga pingisrack och hoppades på storslam... Och jap

Read More
april 14, 2010

  Gud vilken underbar dag här i Maimi. Fantastiskt väder och härligt flow. Jobbade lite i morse, sprang sen längs havet och hämtade hem "Fröken Hoj". Äntligen! Hade ett brett smile hela

Read More
april 13, 2010

Jobbar bland annat med ett spännande projekt som jag håller alla tummar för att det blir av. Idén är brilliant! Jag håller tillsammans med min vän Fredrik Berling som bäst på att finslipa kon

Read More
april 13, 2010

Jag är hemma igen. Hemma i Miami och det känns så otroligt skönt. På beachen. Jag älskar att vara här. Miami kommer nog för alltid vara ett av mina hem. Värmen, stranden, vågorna. Det är un

Read More
april 12, 2010

Jag passade på att kolla över mina finanser väl på Wall Street i New York. Det är här det händer gott folk. Men sen den 11 september 2001 har de stängt igen New York Stock Exchange för allmä

Read More
april 12, 2010

Fick mms på artiklen som var inne i Aftonbladet igår söndag. Tack för det Freddie! Såg bra ut! Roligt att mina bilder alltid publiceras. Jag gillar verkligen att ta bilder. Caroline Seger och co

Read More
april 12, 2010

Idag har jag varit en riktig turist. Fast jag började morgonen med att skriva en artikel om Susan Sarandon som kommer i Nöjesbladet på tisdag. Faktum är att jag känner mig lite som Carrie Bradsh

Read More

Latest posts

Latest comments

Archives

Categories