Jag gick förbi Abercrombie & Fitch på 5th avenue i New York i helgen. Flaggskeppsbutiken. Det var en helt otrolig kö utanför. Förstår ni!? Otroligt. Skulle ta 45 minuter att ens komma in.
Read MoreSom sagt, jag drack cosmopolitans mitt på dagen i söndags under "Sex and the city" turen. Var lite kul för i baren satt en gubbe med ett plåster på kinden. Inget litet plåster heller... Ser ni?
Read MoreJag älskar New York - style. Det här är New York för mig. Visst är bilderna underbara? Lisas och mitt office ska vara New York style men kanske lite mer sofistikerat? I stort sett alla bilder som
Read MoreJag träffade ju Susan Sarandon i New York i helgen. Hon hade utmanat mig pingis, som är hennes stora passion. Jag hade rotat fram mitt gamla hederliga pingisrack och hoppades på storslam... Och jap
Read MoreGud vilken underbar dag här i Maimi. Fantastiskt väder och härligt flow. Jobbade lite i morse, sprang sen längs havet och hämtade hem "Fröken Hoj". Äntligen! Hade ett brett smile hela
Read MoreJobbar bland annat med ett spännande projekt som jag håller alla tummar för att det blir av. Idén är brilliant! Jag håller tillsammans med min vän Fredrik Berling som bäst på att finslipa kon
Read MoreJag är hemma igen. Hemma i Miami och det känns så otroligt skönt. På beachen. Jag älskar att vara här. Miami kommer nog för alltid vara ett av mina hem. Värmen, stranden, vågorna. Det är un
Read MoreJag passade på att kolla över mina finanser väl på Wall Street i New York. Det är här det händer gott folk. Men sen den 11 september 2001 har de stängt igen New York Stock Exchange för allmä
Read MoreFick mms på artiklen som var inne i Aftonbladet igår söndag. Tack för det Freddie! Såg bra ut! Roligt att mina bilder alltid publiceras. Jag gillar verkligen att ta bilder. Caroline Seger och co
Read MoreIdag har jag varit en riktig turist. Fast jag började morgonen med att skriva en artikel om Susan Sarandon som kommer i Nöjesbladet på tisdag. Faktum är att jag känner mig lite som Carrie Bradsh
Read More
Lämna ett svar