Som bekant har Elin Nordegren (Woods) landat på svensk mark. Alla undrar var. Aftonbladet undrar var. Span på alla adresser. Elin är nog där ingen annan tror hon är. Lyckas hon? Alla som vet n
Read MoreIgår kväll hade vi grillpremiär på min balkong. Så härligt! Att känna grilldoften får mig att sakna Sverige. Det lär bli en hel del grillkvällar när jag kommer hem. Som tur är bor jag hög
Read MoreMy american friend Anna kan varenda uteställe som ett rinnande vatten i Miami. "Mynt" är nog vårt favorithak. Lagom gångavstånd hem också för båda två. Trots det åkte de högklackade av i
Read MoreMin älskade lillebror Emil fyllde år idag. 19 bast. Han kommer alltid vara min "lilla" bror men även jag måste nog snart inse att han börjar bli vuxen. Med körkort och tjej kör han kanoter hejv
Read MoreJag älskar regn. Skiter fullständigt i att det inte bör vara regn här. Vem kan styra över naturen? Inte Island i alla fall. Det har regnat hela dan. Idag söndag har varit en av de bästa dagarna
Read MoreIgår lördag publicerades intervjun med Susan Sarandon i Aftonbladet, som jag gjorde i New York förra helgen. Läs hela här. Tack Freddie boy för mms. Puss
Read MoreNä, men okej jag bjuder på dessa bilder då. Fröken Loeb och jag hade lite kul vid poolkanten idag. Det var lite molnigt, så varför inte prova nästa säsongs huvudbonader? Nyinköpt pälsmössa
Read MoreAlltid kul att gästspela lite. Hade en artikel i måndagens tidning i Helsingborgs Dagblad. Kul! Det kommer mera.
Read MoreDet har varit en underbar vecka. Tack. Good week at work. Jag har fått en massa bra grejer gjort. Så härligt när man känner så. Håller ni inte med? I helgen kommer jag ta det rätt lugnt. Jag s
Read More
Lämna ett svar