I går var vi på Kalmartravet en sväng. Det var ju V75 och det är inte varje dag i Kalmar. En gång om året tror jag närmare bestämt. Inga vinster för dagen för min svåger Fredrik Persson men
Read MoreDet har verkligen varit landet fullt ut i helgen vilket innebär allt från rostiga cyklar till spindlar till ingen internetuppkoppling. Det har sin charm också. Jag och J cyklade till Strandbygg
Read MoreNu har jag skrivit klart för ett tag. En fjärdedel av boken. Tar på krafterna. Jag är inte på topp och det känns väldigt jobbigt att skriva om cancer just nu. Hatar cancer. Behöver ju inte
Read MoreIgår kväll efter en myskväll med Fam Persson sprang jag och lillasyrran en runda runt Ragnabo. Exakt 7,6 km är den. Så otroligt vackert när vi springer längs med vattnet. Inte minst när so
Read MoreIgår kväll var en magisk sommarkväll här i Småland. Vi plockade jordgubbar på en av pappas åkrar. Så otroligt härligt och nostalgiskt. Ebba och Jullan var med. Tvättade bilen också men al
Read MoreIdag har det verkligen varit en fantastisk sommardag. Så underbart. Jag älskar när det är varmt. Och när man är på landet då. Är i mitt älskade Ragnabo nu. Planterade lite blommor. V
Read MoreIgår hade jag boksignering i Kalmar på en av Sveriges äldsta bokhandlar - Dillbergs Bok & Kontor. Väldigt trevligt och Peter och Lennart tog så väl hand om mig. Det var så kallad cityorie
Read MoreI går morse svängde jag förbi Strandbygget i Bergkvara som mina tidigare grannars dotter, Hanna driver. Otroligt kul tycker jag och jag kommer vara stammis så snart jag är hemma i Småland. Så m
Read MoreHärlig dag på landet. Njuter av lugnet. Men har en del jobb som väntar så lite svårt att slappna av. Jag borde bli bättre på det. Har nattbesök av Edvin och Ebba i Ragnabo i natt. Vi har
Read More
Lämna ett svar