Otroligt stort och fint att få pryda omslaget på Starta & driva eget denna månaden. TACK!
Read MoreGranar, granar, granar och åter granar. Det är extremt mycket jobb just nu för mig och lillebror. Och som tur är har vi även fina pappa som hjälper oss en hel del. Smålandsgran.se slår alla
Read MoreAlltså är det vinter? Gillar INTE det här gråa. Vill att det ska vara vinter, regn eller sol. Inget där emellan. Lillebror och jag for iväg brto från granar och barr till Kreta en sväng igå
Read MoreSom alltid - tiden den går. Kikade igenom min mobil idag och jag var ju i Småland för någon vecka sedan för boksignering av Granboken. Mös med pappa bland alla granar och gick lång promenad i
Read MoreÄr det någon som åker tunnelbana eller buss just nu i Stockholm så ser man det här... DET är rätt kaxigt :) Emils och mitt bolag. Det går som tåget! Vi jobbar galet just nu.
Read MoreNu är sista mässan avslutad. Den gick av stapeln i helgen på Stockholmsmässan. Allt för hälsan. Jules du hade älskat! Mina fantastiska hjältar i Rosa kokboken var med mig. Tack ni underbara
Read MoreIdag var jag Granexpert i TV4:s Vardagspuls. Så kul! Älskar att botanisera bland granarna. Ni kan väl de fem stegen? Just nu otroligt drag bland julgranarna. Smålandsgran är galet. Redan för
Read MoreDet är otroligt kul att få den stora äran att vara Sveriges granexpert i år igen. Först ut var P4 igår. Men more to come och du kommer se mig lite överallt. En massa härliga bokningar! Näst
Read MoreÄr varm i hjärtat idag. Visst kan man säga så? Varm i hjärtat fast extremt bråda tider. ALLA ska köpa julgran i år verkar det som. OCH oj vad vi jobbar på nu. Ville dock kort dela med mig a
Read More
Lämna ett svar