/ maj 10, 2011
Att det ska vara så svårt att fixa detta för till exempel SAS. Det borde hjälpa de att få tillbaka lite resenärer. Mina erfarenheter av SAS är att det bara är ett koppel sura tanter som delar ut lika surt kaffe….
Med internet ombord så skulle flygningarna bli betydligt roligare. Speciellt när jag åker till jobbet och det ska flygas kanske 25-30 timmar totalt i värsta fall. Bara Europa-Singapore skulle bli ett nöje med internet.
Det verkar som din flygning gick bra, ser fram mot nästa inlägg. Du är på många sätt en inspirationskälla- Även om du kanske just nu känner dig miserabel inombords så sprider du glädje och engagemang med alla dina projekt. Om fler vore som du, om fler kunde se möjligheter i stället för problem, så skulle det förmodligen se bättre ut på många sätt i vårt lilla land. Vår ankdamm där fler och fler lägger ansvar och öde i händerna på andra och förväntar sig bli matade. Det är ju faktiskt så att det ligger något i det kungen sa en gång; det kommer inga stekta sparvar flygande… En klok iaktagelse som de flesta misstolkade. (En stekt sparv flyger knappast då den är stendöd) Men tyvärr så är tonen sådan att det ska komma smörstekta vaktlar rullade i saffran plockat av indonesiska oskulder rakt i munnen och man ska slippa ansvaret för sitt eget öde.
Och en fråga, håller på med mitt CV och jag vet att du har erfarenhet och kunskap inom ämnet; när jag väl blir färdig, skulle du kunna ta en titt och ge ett omdöme?
En bra dag till dig/Jocke (Natt här, gonatt…)
/ maj 10, 2011
Joakim! du har minsann svar på allt. Tack för dina underbara kommentarer. Jag håller med dig om att det inte borde vara så svårt att fixa WiFi. Troligtvis en finansieringsfråga. Det kommer och gud ja vilken skillnad på att flyga. Förstår att det skulle underlätta. Du kan säkerligen greja ditt CV på ett bra sätt. Vill du inspireras läs gärna på min hemsida https://www.annabenson.se Kram!