Världens finaste Snäckan ska gifta sig!!! Och givetvis så ville vi ha möhippa för henne! Denna lilla pärla. Vi älskar dig Snäckan! Utan att avslöja alltför mycket så kommer här lite bi
Read MoreI torsdags drog jag och tre av mina bästa vänner till New York. Vi kallar oss Fab4 :). Så magiskt. Älskar er tjejer; Lisa, Helena och Anna. Så fina dagar! Vassa tungor och maktkamp hör till. L
Read MoreEfter händelserna i Bryssel längtade jag hem till Småland, pappas famn och lugnet. Var där några dagar och det är som alltid helt underbart. Springer alltid mina rundor när jag är där. Heja
Read MoreJust det jag har glömt att säga att K har fått en pojkvän. Tintin heter han och det är helt galet kära. De älskar att leka. Trots att Susanne ju egentligen är superallergisk får Tintin föl
Read MoreAlltså jag har varit ganska stum idag. Suttit på terrassen och njutit i solen. Tagit ett bad och ja njutit. Började dagen med 1,2 mil med K. Älskar att springa med henne. Hon är SÅ bra! Har ju
Read MoreEn dröm har gått i uppfyllelse - jag har fått en egen jacuzzi. På vår magiska terrass. Det är HELT fantastiskt och jag badar faktiskt så snart jag bara har tillfälle. Overkligt att sitta dä
Read MoreHäng med hem till oss i Barcelona. Vi ska och vill försöka vara där en gång i månaden. Det är en helt underbar oas. ÄLSKAR DET! Vilken fristad. Lägenheten är fantastisk och jag ska visa fl
Read MoreJag har kontor numera precis på Bellmansgatan. Så jäkla coolt! Älskar't! För er som vet förstår ni. Riktiga konstnärskvarter. Jag och K går alltid till Monteliusvägen när vi ska ha lite f
Read MoreHar träffat en massa härliga människor den senaste tiden. Bengan i Helsingborg, Ullis som faktiskt också är från Helsingborg, Gabriel firade vi på Patricia men ett underbart gäng häromdagen
Read More
Lämna ett svar