maj 26, 2016

Världens finaste Snäckan ska gifta sig!!! Och givetvis så ville vi ha möhippa för henne! Denna lilla pärla. Vi älskar  dig Snäckan! Utan att avslöja alltför mycket så kommer här lite bi

Read More
maj 25, 2016

Tack Barcelona för en magisk helg. ÄLSKART! Älskar staden. Lägenheten. Allt! Gud vad jag är fri där. Känner verkligen att jag får ut min "fulla kapacitet" där. I helgen var Kajsa, Linda och

Read More
maj 9, 2016

I torsdags drog jag och tre av mina bästa vänner till New York. Vi kallar oss Fab4 :). Så magiskt. Älskar er tjejer; Lisa, Helena och Anna. Så fina dagar! Vassa tungor och maktkamp hör till. L

Read More
maj 5, 2016

Efter händelserna i Bryssel längtade jag hem till Småland, pappas famn och lugnet. Var där några dagar och det är som alltid helt underbart. Springer alltid mina rundor när jag är där. Heja

Read More
maj 5, 2016

Just det jag har glömt att säga att K har fått en pojkvän. Tintin heter han och det är helt galet kära. De älskar att leka. Trots att Susanne ju egentligen är superallergisk får Tintin föl

Read More
maj 4, 2016

Alltså jag har varit ganska stum idag. Suttit på terrassen och njutit i solen. Tagit ett bad och ja njutit. Började dagen med 1,2 mil med K. Älskar att springa med henne. Hon är SÅ bra! Har ju

Read More
maj 3, 2016

En dröm har gått i uppfyllelse - jag har fått en egen jacuzzi. På vår magiska terrass. Det är HELT fantastiskt och jag badar faktiskt så snart jag bara har tillfälle. Overkligt att sitta dä

Read More
maj 2, 2016

Häng med hem till oss i Barcelona. Vi ska och vill försöka vara där en gång i månaden. Det är en helt underbar oas. ÄLSKAR DET! Vilken fristad. Lägenheten är fantastisk och jag ska visa fl

Read More
maj 2, 2016

Jag har kontor numera precis på Bellmansgatan. Så jäkla coolt! Älskar't! För er som vet förstår ni. Riktiga konstnärskvarter. Jag och K går alltid till Monteliusvägen när vi ska ha lite f

Read More
maj 1, 2016

Har träffat en massa härliga människor den senaste tiden. Bengan i Helsingborg, Ullis som faktiskt också är från Helsingborg, Gabriel firade vi på Patricia men ett underbart gäng häromdagen

Read More

Latest posts

Latest comments

Archives

Categories